söndag 26 augusti 2012

styrketräning

Hej, idag körde Olle och jag styrketräning kan man lugnt säga. Började värma upp på snodden och han gick faktiskt riktigt bra från början, samlade sig och jobbade på. Sen gjorde jag en övning med en s.k. halv galoppiruett i varje hörn så jag skulle på in ytterbogen då med. Det funkade riktigt bra och han blev fin.

 Sen gick jag och mamma in i ridhuset och skuttade lite. kunde inte göra det ute för det var andra som red. Först fick jag öka lite på långsidorna för att få fram honom! Men iallafall så hoppade jag lit epå en volt, gjorde en lite volt innan hindret och en efter, det var riktigt jobbigt. Efter det övergick jag till att hoppa på en åtta och försöka landa i rätt galopp, sånt har vi svårt för :/ det gick sådär men han och jag var båda rätt trötta.  Ojojoj vad svettig han blev :O fick svabba hela honom asså, dags för en klippning! Snacka om att  han och jag kommer vara riktiga biffar snart ;D

Lyckades glömma min mobil i stallet med så det var ju jätteduktigt!

Nä nu är jag heelt sjuukt trött och måste duscha... öhh orkar inte.

/ astroood



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar