söndag 16 september 2012

16 september

Sämsta rubriken jag vet.

Men hej iallafall, astrid här- som vanligt. SKA tjata massa på lovisa...

Idag dressyrtränade jag för carina igen. Han vart sjuuukt fin alltså, hittade verkligen knapparna och han började verkligen slappna av :D Åh, hoppas jag inte glömmer något nu haha, mkt att komma ihåg hela tiden när jag rider... Han var jätteduktig och jag är så nöjd (:

Efter så kollade en vetrinär (bengt olsson, vi va på hans gård och tränade och då kunde han lika gärna kolla) på en svullnad olle har. Snett nedanför högerörat är dedt som en bula typ och sen är det litesvullen längs halsen. Han trodde iaf inte att det var något farligt utan han kan ha ätit något giftigt. Ska ta en titt  i hagen imorn och se om jag hittar något. Känns skönt att få det kollat så vi vet vad det är, det var ltie svullet på andra sidan med men inte nån bula så den har han nog fått när han slagit i något? Jättekonstigt men vi får väl hoppas att det går över :)

see yoouu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar