lördag 22 september 2012

Resultat

Idag tävlade jag och Olle på Åby. Vi kom dit vid 12 och hem till stallet vid 6... Seg dag asså dom var sjukt långsamma.

LC- gick väldigt bra och han och jag var på hugget kan man nog säga ;) 6:e plats blev det :D

LB- lagklassen, fick hoppa in i laget pga skadade hästar osv. Var sist för jag var ända d ponnyn i vårt lag. När typ ryttare 15 (jag var19) skulle starta så hade dom typ gjort helt fel med namn och resultat. Tog typ 10 min då och jag hade redan hoppat fram. Sen när 17 var så gick någon tygel av osv och så tog det med tid för dom kom inte igång och alla väntade... 10 min till gick och Olle jag och var så trötta båda två. Sen när vi hoppade gick det bra men kändes såå dåligt. Inget flyt, ingen fart och inga bra språng. Lyckades på något otroligt sätt gå nolla men jag var ändå inte nöjd. Kändes så himla dåligt :( laget kom tvåa! allt hängde tydligen på mig men dom ville inte säga det innan hehe :) tur att det gick bra och att vi överlevde. Han är så snäll min ponny <3

Nu är jag megatrött och urförkyld så Hejdå!

/ astrid

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar