onsdag 10 oktober 2012

Rubrik^^

Ja vad ska jag säga? Jag har inte skrivit på jätte länge nu *FÖRLÅT!!!* men jag har inte hunnit, har mycket i skolan och med Nicke. Vi har haft två SO prov, på fredag har vi fysik prov, nästa fredag matte prov och så ett till SO prov däremellan någonstans :c

Idag åkte jag ut till lille Nicke direkt efter skolan, och möttes av världens lerigaste häst (tur iallafall att det finns täcken) Han hade stora "lerkakor" på kinderna som gick att plocka bort med händerna xD

Jag hade tänkt rida i radhusområdet ett tag och sen lite tempo växlingar på den långa grus vägen  men när jag kom tillbaka till stallet var det en massa ambulanser där och då var det min kompis Fannys mamma som hade ridit deras häst och blivit avbockad och var yr och hade ont i något revben :0 Istället för tempo växlingar tog jag hand om både Nicke och Wille (Fannys häst) och sen blev jag hämtad, vi får hoppas att det inte var något allvarligt!

Imorgon har jag orienteringsdag, blöö, godnatt är fet tröt

Lovisa o Nicke

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar