lördag 13 oktober 2012

stallet 12 timmar

Herrejösses vad trött jag är. Gick upp halv 6 imorse och åkte till stallet halv 7, kom hem halv 7 på kvällen igen. Vi var ju och tävlade i Kinda :) Det tog 1,5 timme dit... I första klassen (90cm) gick det inte så bra, det gick sååå segt och han peta ett hinder, nä ingen bra runda alls :/

 I andra klassen (1m) gick det bättre, nu drev jag som sjutton och jag kunde knappt andas när jag kom ut från banan. Jag andas typ inte när jag hoppar och det var en lång bana så haha. Han är så jobbig att rida min lilla pålle, alltså styrkemässigt. Men felfria vart vi mer eller mindre, trodde att vi skulle dö typ men aa. Slutade på en 9 plats av 32 st! :D

Är jättenöjd med honom och trots att det fortfarande går lite segt så var han jätteduktig.

Ni får några printade bilder från filmkameran då jag inte har några bättre...



HAHAHAHHA kolla ena frambenet!!


 
nu ska ni få se på ett riktigt misslyckat hopp som han faktiskt inte rev :O
 


 
jepp, nu är sista tävlingen för i år avklarad!
/astrid
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar