söndag 9 september 2012

4:a

Igår tävlade jag och Nicke våran första tävling!
första klassen var LD+5 30 ekipage. Det kändes jättebra redan från början, Nicke blev taggad på ett sätt han aldrig varit förut och ville bara springa fortare, vilket jag lät honom göra när vi kom till omhoppning, jag trodde inte han kunde tagga så mycket! Sen när jag skulle till sista hindret, en båge innanför ett annat hinder, höll jag på att krocka med det hindret, tappade balansen och ena stigbygel och tänkte typ *skiiiiiiiit* men styrde mot sista hindret, hoppade det utan stigbygel och gick in på en tredjeplats ;D Sen var det bara en som gick om och jag kom 4:a och fick rida ärevarv på min första tävling, jätteglad!!!!!!!!!!! :D

(Vid det blåa krysset höll jag på att krocka i hindret)

I andra klassen LC 40 ekipage kom jag på 14 plats efter att ha petat en bom i omhoppningen men är jättenöjd ändå :)

En MEGA bildbomb från igår

                                                               
                                                            på prisutdelningen




                                                               ärevarv!
                                                             tyvärr inte skarp :(
                                      

                                                               LC
                                                               älska Morots hindret :)



Tack Astrid för ditt inlägg :)
Lovisa o Nicke

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar