söndag 2 september 2012

results...

helluuu :)

Riktigt nöjd över min lilla (stora) ponny idag kan man säga ;)

 I LC:n fick vi ett pet på ett räcke men vi kom inte helt rätt in och han hann inte få upp benen ordentligt. Lite surt för alla felfria fick en blågul rosett ;( men jag var jättenöjd med honom ändå för han kändes bra. I LB:n red jag som en kratta, jag skojar inte. Helt seriöst höll jag på att ramla av vid ett kråksprång och vi kom fel och han blev lång osv. Är verkligen inte nöjd med rundan men vi överlevde alla hinder felfria och gick upp i ledning? Sen kom 4 ekipage efter och jag hamna på 5:e plats vilket jag är glad över, fast jag lika gärna kunde ha ramlat av. nä inte nöjd över mig själv men olle är så snäll och ställer upp ändå <3 Dessutom vart han sååå trött mot slutet så jag fick driva som en galning! Blir konditionsträning i veckan hehe ;)

Ja nu vet ni hur läget är iaf, sjuuktt tröött nu så jag kan knappt skriva. Råkade bara vakna en timme tidigare än jag skulle med, vaknade 04.45 så tjarråå!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar