tisdag 4 september 2012

Blöp

Läxor, skola, dåligt schema, äcklig skolmat, skoljoggen m.m

Nu har det börjat!

Har inte skrivit på ganska länge, inte orkat sätta mig ner åskriva, jag har gjort läxor ¨~¨ Åttan är det tuffaste året i grundskolan har jag hört men än så länge har jag inte märkt av det, förutom att varje läxförhör + prov betygsätts.
Men en sak som är lite rolig i åttan är att nästa termin (vt) så är det prao! Yay

Igår red Agnes lille Nicke och idag ska jag rida dressyrlektion (Nu börjar det regna igen) vilket ska bli jätteroligt eftersom jag har lärt mig otroligt mycket sen förra veckan :)

Jag är nu också anmäld till hopptävling 9 september LD+5 och LC beroende på hur det går så ska vi anmäla oss till några klasser i november på min gamla ridskola Sundby RK

Lovisa o Nicke

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar