torsdag 16 augusti 2012

16 augusti

Tjenamors!

Idag blir det inte särskilt intressant här tyvärr. Jag red ca 40 min i paddocken med grahman, han var ganska stel i början men det släppte på slutet och han blev jättefin! Åtminstonde i vänstervarv som är hans svåra varv. I högern satt han fortfarande fast lite men det blev bättre iallafall. Körde lite galopp idag också vilket gick jättebra. Han tyckte det blev ganska jobbigt så jag galopperade bara lite på volter och fyrkantsspår. Under hela passet red jag mest på åttvolter och volter så han blev mjuk och fin. Vi har köpt ett nytt foder som han ska få lite av också, lucern. Det hjälper honom att bygga muskler!:D

Nä nu laggar min tegelsten så sjukt mkt. Fick skriva klart på mobilen... Hejdå!

/ Astrid

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar