torsdag 23 augusti 2012

Ingen bra träning

Skrev inte igår för jag hade ingen tid alls. På hoppträningen gick det inte alls bra tycker jag iaf. På framridningen gick han bara bra det sista varvet och jan blev väldigt svettig. När vi började hopps gick det bra men sen skulle vi börja trycka in så många galoppsprång som möjligt på en linje och då kom vi ur takt. Det blev korsgalopp och dragit... Jag vågar inte heller ta i munnen på honom ordentligt för att jag är rädd att förstöra den. Sen blev vi båda ganska trötta och jag mer satt där och agerade inte när han la av osv. Ingen bra dag helt enkelt hoppas jag, men det har gått dåligt på ganska många hoppträningar nu på sista tiden :/ hoppas det släpper snart!

Om en och en halv vecka är vår första tävling för säsongen. Hoppas han är igång tills dess då. Han måste klippas nu i veckan med. Inte lätt att gå omkring med massa kilo päls som han svettas ihjäl med liksom.

Nu kommer bussen!

/ Astrid

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar