lördag 25 augusti 2012

ute på nya äventyr

Hallihallå!

Idag körde jag och Olle på en ny runda, ni kan se den nedan ^^
Hoppades liksom på det bästa och det gick vägen som tur var. Mitt lokalsinne är inte på topp, hähä. Har aldrig ridit bakom ringstad gård förut där på andra sidan motorvägen och allt såg ju likadant ut :O
Hittade iaf några riktigt fina sandvägar att galoppera på. Dock blev han väldigt tittig (som han alltid blir på hackamore, när han inte jobbar så tittar han) och ibland i galoppen såg han en sten eller något och bara tvärnita. Tur att jag har bra balans annars hade jag flygit av. Sen blir han väldigt klumpig och snubblar och dräller. Men runt kom vi och han vart glad när han kom hem igen iallafall efter 1,5 timmars tur. På vägen hem gick vi dock igenom någon sorts bondgård med massa läskiga kossor. Det luktade inte gott heller!


Den blå ringen är Grimstad, sen ser ni att jag red åt höger, det lila inringade området är där jag red. och sen hem :)

// astrid

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar