fredag 10 augusti 2012

Tro det eller ej, men jag LEVER faktiskt ;)

Tjenare allihopa det var lääänge sen, har inte orkat skriva på någon av mina bloggar på jättelänge, så jag kände att det var dax nu :)

I förrgår fick Nicke sin årliga spruta (puuuh att vi inte glömde) så idag har vi skrittat ut efter vila igår. Vi red med två andra hästar och gick över en massa stockar och stenar för att dem skulle få lyfta på benen och träna musklerna lite.
Imorgon får vi börja jogga och jag ska då rida ut med två andra tjejer och deras ponnysar Hasse och Ella, sist vi var ute ville Nicke bara äta helatiden från träd och buskar, det var jättepinsamt, han är världens största matvrak kan man säga ;p

Måste bara säga en sak, idag blev jag överlycklig. När jag gick in i hans hage och ropade på honom, så kom han galloperande och gnäggade, då höll hjärtat på att hoppa ut <3 Igår ch alla andra dagar har han inte lyft ett öra när jag kommer, var tvungen att ringa mamma och fråga om dem hade fått någon lunch...

Här kommer lite bilder :


                                                SMUTTSGRIIS!!! suck...
                                                 glad geggig ponny
                                                  Nytt spån, härligt :)
                                                      Hö=omnomnom
                                                        hejdå!

                                              //Lovisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar