lördag 9 juni 2012

Nu taggar vi tävling!

Min andra tävling med Olle! Hoppas nu på att det går bra, förra tävlingen nolla vi LCn (90cm) men vägra ut oss i LBn (100). Anledningen var för att dom var jättelångsamma på banan och vi fick rida fram jättelänge och han o jag blev väldigt trötta + banan vart jättedjup. Aja blev lite pannkaka men nu är jag extra taggad istället. Han har börjat acceptera mig mer (ibland) och går mer fram för skänkeln. Jobbar med att få honom kort på yttertygeln också osv.

Jobbigt men vi måste igenom det! :/

Jaja, nu sitter jag här i soffan och vaknade såklart 1 timme för tidigt. Mamma har åkt och morgonfodrat och släppt ut ( inte Olle hoppas jag ). Stod hela eftermiddagen och tvättade häst, smorde och packade...

Nä nu ska jag fixa lite frukost så vi kommer iväg nån gång. :)

// Astrid

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar