lördag 9 juni 2012

Todays results!

Hallå, Astrid här!

Ja, vi var ju på norf och tävla idag. Jag hoppade en LC och en LB. Kan ju börja med att säga att banan var som en stor vattenpöl haha..

LC: Jag började med att rida fram i ridhuset, tänket var bara framåt, lyssna på skänkeln och tagga till lite. Hoppade fram och alla språng blev perfekta! Sen på banan vart han väldigt seg och mot 4an en kort vänstersväng så slutade jag bara rida typ. Ja så det blev ett stopp där men resten av banan var jag mer "nu jävlar!" så då gick det ju såklart bättre... ;) Men överlag var ritten helt ok.

LB: När jag red fram nu så checkade jag av att han var ärligt framme med lite bakdelsvändningar, halt-trav-halt-trav osv. Väl inne på banan så gick det mycket bättre och i en helt okej fart. Kom till omhoppning men klantig som jag är tog jag fel hinder. Den linjen var senare på banan och jag trodde väl att jag var lite före eller något. Sulle svängt av till en blå oxer istället. en han var ju sjukt fin och det är ju det viktigaste! :D


/ astrid






2 kommentarer:

  1. Sv; Storlek tittar jag upp imorgon, är lite osäker haha ;) Sen är det väll typ bud, kommer inte kunna ta så mycket för de då de är välanvända och jag har haft de ett tag. Dock är de inte trasiga så ja. Men som sagt, bud och de är inte jättemycket som behövs!:)

    SvaraRadera